Összes oldalmegjelenítés

2012. február 2., csütörtök

Bandi

Kedves TI,

akadozott a szekér megint a régi lemez (vizsgák, Graz, pihi :p)miatt, valamint amiatt mert télen ugye kicsit én is, mint megannyi társam befordulok. A projekt ennek ellenére rendületlenül szervezés alatt, de még hogy?! :)
Ma egy igen kellemes társsal bővült a csapat. Bandi a neve és annyit kell tudni róla, hogy ő egy 51 cms KTM-Leggero bringa. Tegnap találkoztunk össze. Mivel kellett egy bringa a projekthez, ezért azon gondolkoztam mennyiben maximalizáljam a bringát. Abban maradtam magammal, hogy 500 €-ban meg kell állnia, ami nem kevés, de nem is olyan sok, hogy arra félre ne lehessen tenni. Gondoltam, akkor: én bemegyek egy-két pécsi bringaboltba, körülnézek, aztán lesz, ami lesz. Lett is! :) ott vigyorgott Bandi, lógott le a mennyezetről: megnéztem: jónak tűnt: váltók és a fékek, amennyire meg tudtam ítélni. Uzsgyi: ez a nevem, holnapig tegyék félre!-mondtam egy gyors bemelegítő kör után. Okés.- mondta a srác. Akkor holnapig válaszolok, kellemes napot!-köszöntem el. Google bá megokosított engem is, mint mindenkit! A testbike-s felhasználók sok jóval kecsegtettek az alkatrészeket illetően. A vázról fogalmam sem volt/nincs. Alloy 7005-s, ez egy alu. váz, remélem bírja majd a strapát! :)
Bandi szerelten érkezett: volt rajta, csomagtartó, computer, dinamó, első és hátsó világítás, csomagtartó és egy kicsiny pumpa is! :) Szóval boldogságos dolog volt ma vele hazajönni. Még akkor is így volt, ha nagyon hideg volt. Most itt áll a nagyszobában. Holnap, ha az idő/m engedi, akkor fotózásra viszem, ameddig nem, addig pedig itt fog állni a meleg lakásban. :)
Legyetek jók a legközelebbi posztig,

Dae

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése