Összes oldalmegjelenítés

2012. július 6., péntek

Olomouc-Ostrava


Brno-Olomouc-Ostrava
No most tudok újra írni. Tegnap elindultam Brnoból. Miután átverekedtem magam a hegyeken, elég jó volt az utam. Nehéz volt, hiszen sok a cucc. De kell is hiszen innom kellett. Kutya kemény, mintha a Mecsekben lettem volna, csak éppen több volt az emelkedő. Nem volt könnyű, de sikerült!40 km után adtam a kereket már rendesen, hiszen csak pár kisebb domb volt. Akkor jött a második rossz: Már brnoban is láttam, de akkor még megcsináltam: nyolcas a hátsó kerékben. Nem is akármilyen. A hátsó traktus (ekkor mindig szegény Anna Frankra gondolok, az ő naplójának magyar fordításában szerepelt a hely, ahol éltek) rezgett, mintha a föld rázkódna. Szegényem kitartott, biztattam is azért. Megígértem, hogy megcsinálom, vagy megcsináltatom. Kaptam Agnestől két címet, ahol talán aludhatok. Mindkettő ferences rendi volt. Egyik sem működött. A nővérek felhívták nekem a dominikánus rendet, ők fogadtak. Miután rendbe szedtem magam, aludtam. Jólesett. De megint álmosan ébredtem, sokat segített a multivitamin, amit magamba nyomtamKét napi adag, ez volt a bajom: vitaminhiány. Nem baj, ezt is tanulni kell! :) Sajnos a hátsó felnim eltört, miközben igyekeztem megcsinálni! Nem jó ez, de ez a szituáció. Talán én törtem el, sőt nagyobb ennek a valószínűsége. Hiába használtan vettem a bringát, ezzel számolni kellett. Még jó, hogy itt Csehországban. Nyugaton nagyon drága lenne. Hál Isten az agy és a fogaskerék maradhatnak! , De a felninek annyi...Nem gond, helyesebben az, de viszonylag szerencsém volt, mint már utaltam rá. Olomoucban, ahol szállást kaptam. Elhatáoztam, hogy nem hagyom többet, hogy a szállásadóim kiszolgálnakjanak, hiszen az nem fair, hogy mindig csak ők adnak (teszem hozzá, hogy én is adok, amikor tudok, reggelit, vagy sdört, vagy csak takarítokj) de nekem ez nem elég...többet szeretnék adni, hogy kvittek legyünk és ne érezzem úgy, hogy csak kapok és alig adok valamit. Végtére is ez lenne a túra egyik lényege, hogy adjak is és kapcsolatba lépjek az emberekkel!
Sajnos ez ma sikerült jobban is mint gondoltam volna.Felszállok a törött felni miatt a vonatea. Jön a kaller, üvölt velem csehül. Oks nem tudhatta, hogy van jegyem és tényleg rossz vagonban voltam. Kitaláltam, h mit akar. Nem segítettem, így kiestem a vonatból. Nem ütöttem meg magam, és semminek nem lett baja, csak egy csat esett le. Szóval a táskák tényleg jók! :)))) De most ez mi volt már?! Hagy kiesni egy vonatból. EZ mégis mi a franc??? Sok mindent elfogadok és igyekszem megérteni az embereket, de nem tudom elfogadni az embertelnséget. Sem kicsiben sem nagyban! Nagyon ideges voltam. Miután a bringát biztonságbavittem megkerestem. Megkérdeztem beszél-e angélusul vagy németül. Nem, felelte. Összeszesdtem a válogatott német szitkokat, nem sok van így nem volt változatos. Nem akarom megismételni, amit mondtam, de elküldtem a sunyiba. Ez a k*cs* nem csak engem hagyott cserben, hanem a saját kooléganőjét is. Törtnt, h megérkeztem Ostravába: ez a niemand hagyta, hogy kolléganője emelje le a nehéz csomagokat, amit ott ki kellett rakodnia. Ez megint mi?! Egy ereje teljében lévő ember hagyja, hogy egy jó 50es nő pakoljon. Már elnézést a szóért, de ad egy: hülye köcsög, ad kettő: rohadjon meg, emrt ilyen embertelen! Az, hogy nekem nem segít, az sem oké, de az, hogy egy nőnek sem, az már nekem túl sok! Mit képzel magáról ez az ember?! Ez kiakaszt engem! Ezt nem tudom és nem akarom elfogadni!!! Hülye f*sz!!
Ma már Perkéknél alszom majd. Majdnem 3 éve, hogy láttam, így örülök neki, h órákon belül megláthatom! :))))) Holnap tehát esküvő!!!! Előre örülök neki. Sajno nemzeti ünnep van most Csehországban, így nem tudom, mikor tudok új felnit venni, remélhetőleg holnap még az esüvő előtt.
Most megyek és megkeresem a rég nem látott barátomat!
Kívánok Nektek szép és tartalmas hétvégét,


Üdv,

Dae

ui.: Ha gomboljátok gondolkozzatok el azon, hogy mi marad utánunk. A fizikai szinten és a metfizikai szinten. Érdekes kérdés. Mi mint vet, úgy arat. Mi lesz a mi generációnk mondanivalója és üzenete, valamint hagyatéka? Szerintetek mi lesz? Tudassátok velem!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése